OYUNUN ATMASINDAN BIKTIK

ProGamer

Level 1
Üye
Katılım
2 May 2024
Mesajlar
1
Tepki
2
Bir haftadır oyun atıyor. Bot açanlar girebiliyor, biz açmadığımız halde giremiyoruz. İlgilenen yok admin istiyoruz, admin ilgilenir oyunla. Bu sorunu yaşayan çok kişi var, onlar da yorum atsın.
 

agarsever

Level 2
Üye
Katılım
1 Nis 2024
Mesajlar
20
Tepki
0
Ben de oyuna 4-5 gündür bi kere bile giremedim atıyor. Bot var dedik, düzeltmeye çalıştılar bu sefer de oyuna giremiyorum daha berbat oldu. Admin mi koyuyorlar ne yapıyorlarsa yapsınlar artık bi çözüm gelsin yeter.

Bir haftadır oyun atıyor. Bot açanlar girebiliyor, biz açmadığımız halde giremiyoruz. İlgilenen yok admin istiyoruz, admin ilgilenir oyunla. Bu sorunu yaşayan çok kişi var, onlar da yorum atsın.
 

Çiğköfte

Level 1
Üye
Katılım
2 May 2024
Mesajlar
1
Tepki
0
Oyunun admini acilen şu oyuna acilen bi çözüm bulun.Oyuna giriş yapamıyoruz hep bağlantı kuruluyor diyor ve oyun oynayamıyoruz birisi ilgilensin artık bir haftadır oyun bu şekilde yorumlarımıza kulak asın
Gereğinin yapılmasını arz ediyoruz.
 

vuavuavua

Level 1
Üye
Katılım
2 May 2024
Mesajlar
2
Tepki
2
Bir haftadır oyun atıyor. Bot açanlar girebiliyor, biz açmadığımız halde giremiyoruz. İlgilenen yok admin istiyoruz, admin ilgilenir oyunla. Bu sorunu yaşayan çok kişi var, onlar da yorum atsın.
Katılıyorum oyun atıyor kaç gündür oyunla ilgilenen birisi lazım
 

Alengirik

Administrator
Administrator
Katılım
4 Kas 2022
Mesajlar
137
Tepki
70
Konum
Founder
Katılıyorum oyun atıyor kaç gündür oyunla ilgilenen birisi lazım
Oyunun admini acilen şu oyuna acilen bi çözüm bulun.Oyuna giriş yapamıyoruz hep bağlantı kuruluyor diyor ve oyun oynayamıyoruz birisi ilgilensin artık bir haftadır oyun bu şekilde yorumlarımıza kulak asın
Gereğinin yapılmasını arz ediyoruz.
Oyunun admini acilen şu oyuna acilen bi çözüm bulun.Oyuna giriş yapamıyoruz hep bağlantı kuruluyor diyor ve oyun oynayamıyoruz birisi ilgilensin artık bir haftadır oyun bu şekilde yorumlarımıza kulak asın
Gereğinin yapılmasını arz ediyoruz.
admin şu oyunu düzelt artık.
 

agarsever

Level 2
Üye
Katılım
1 Nis 2024
Mesajlar
20
Tepki
0

hacı21

Level 1
Üye
Katılım
2 May 2024
Mesajlar
1
Tepki
0

ßy-€F€

"Scientia potentia est."
Administrator
Katılım
13 Kas 2017
Mesajlar
137
Tepki
23
Konum
𝕸𝖆𝖗𝖘
sizin hepiniz 1 günde mi üye oldunuz :D, sizden baska yeni üye yok baksanıza :D, o kadar eski kullanıcı varken yeni üye olmuş sizmi giremiyorsunuz oyuna :), komiksiniz gerçekten Adam gibi diyinki bot atamıyoruz vesaire :)
 

centcom

Level 1
Üye
Katılım
3 May 2024
Mesajlar
6
Tepki
5
sizin hepiniz 1 günde mi üye oldunuz :D, sizden baska yeni üye yok baksanıza :D, o kadar eski kullanıcı varken yeni üye olmuş sizmi giremiyorsunuz oyuna :), komiksiniz gerçekten Adam gibi diyinki bot atamıyoruz vesaire :)
sırayla yazayım
1- hepsi bir günde üye olmuş oyuncuların birbiriyle iletişimde olduğu platformlardan konuşup gelmişler bu çok normal artık ne kadar bıktılarsa girememekten ayrıca ben ve arkadaşlarımda giremiyoruz ve ben BOT AÇMIYORUM boş yere millete çamur atmayın
2-o kadar eski kullanıcı var demişsin foruma baktım o eski kullanıcıların en son görülmeleri yıl olmuş onlar bile girmiyor NEDEN çünkü isteklerini dile getirdiklerinde bahaneler bulup onlarada çamur atıp ilgilenmediğiniz için gelipte yazmazlar artık o eski kullanıcı dediğin kişileride tanıyorum onlarda giremiyor şimdi gelip dersin ki nereden biliyorsun biliyorum çünkü başka platformlarda iletişim halindeyiz
3-herkes adam akıllı ilgilenecek admin istiyor siz ısrarla yok diyorsunuz oyun bizde değil diyorsunuz biz sitenin de oyununda sizin olduğunuzu biliyoruz
4-bot açmadğımız halde hile yapmadığımuz halde buraya gelip yazanları hileci botçu olarak görmeniz çok saçma foruma baktım kim ne yazdıysa hemen onlara hile mi kullanamıyorsun damgası vurmuşsunuz şimdi asıl SİZ ADAM OLUNDA o kadar kişinin söylediğini dinleyin kulak verin buraya her yazanı bot açanlarla aynı kefeye koymayın bişeyler yapın işten anlamıyorsanız yapabilecek admin getirin kaç kişi giremiyor oyuna atıp duruyor şimdi baktım benide atıyor ben hiç bot açmadım bot açanın cezasını neden biz çekiyoruz açanları banlayın bu dediklerimizde bahane bulursunuz umarım bunlarıda okursunuz
 

ßy-€F€

"Scientia potentia est."
Administrator
Katılım
13 Kas 2017
Mesajlar
137
Tepki
23
Konum
𝕸𝖆𝖗𝖘
Arkadaşlar, hepiniz Admin istiyorsunuz ama, bir admin alımı olmayacak, çünkü tr serveri ile ilgilenmeye ihtiyacımız yok açıkcası. Bunun dışında eğer oyuna giriş yapamıyor iseniz, tarayıcınızın geçmişini full olarak silersiniz ve girmeyi denersiniz bunun dışında bot sistemi kaldırılmayacaktır. 30.04.2024 tarihinde toplam istek 458k idi. Yani bu nedenle captcha sistemi kapatılmayacaktır. Bunun dışında sorun çözümü arıyorsanız dediğim gibi kullandığınız Tarayıcının geçmişini tamamen silmeniz yeterli olacaktır. Captcha sistemi getirmemizin 2.bir amacı ise dışardan kullanıcıların oyunu izlememesi.
 

centcom

Level 1
Üye
Katılım
3 May 2024
Mesajlar
6
Tepki
5
tarayıcı geçmişi silindi çerezler temizlendi yeni farklı temiz tarayıcı kuruldu mobil veriden farklı ipden bağlandık hiç biri işe yaramıyor şuan yazmadan önce baktım yine atıyor bağlantı kuruluyor dedikten sonra atıyor
bizde açıkcası bu kadar kalabalık oyuncusu olan bi oyunla neden ilgilenmiyorsunuz onu anlamıyoruz oynayan bir sürü kişi var şu an yarısı giremiyor ama oynanıyor oyun
siz ilgilenmiyorsanız bir admin koyun o ilgilensin bizde sürekli olarak size yazmayız kafa şişirmeyiz
neden admin getirmemekte ısrar ediyorsunuz
ayrıca o yazdığın tarihte biz yine giremiyorduk hafta oldu hala giremiyoruz
 
Son düzenleme:

agarsever

Level 2
Üye
Katılım
1 Nis 2024
Mesajlar
20
Tepki
0
sizin hepiniz 1 günde mi üye oldunuz :D, sizden baska yeni üye yok baksanıza :D, o kadar eski kullanıcı varken yeni üye olmuş sizmi giremiyorsunuz oyuna :), komiksiniz gerçekten Adam gibi diyinki bot atamıyoruz vesaire :)
abi siz şaka mısınız. kendim için konuşayım. kaç kere size bot atıyorlar oyunda bot var şunu düzeltin diye ss alarak yorum attım. bot bassam bundan şikayet etmezdim değil mi. botun atılmasını engelleyin ama bunu engellerken, oyunun bizi atması hiç giremememiz daha berbat. oyun beni tam 5 gündür attı giremedim. işinizi düzgün yapmayıp bize saldırmanız hiç doğru değil. istediğiniz herhangi bi platformdan yayın açıp gösterebilirim oyunun nasıl attığını.
Arkadaşlar, hepiniz Admin istiyorsunuz ama, bir admin alımı olmayacak, çünkü tr serveri ile ilgilenmeye ihtiyacımız yok açıkcası. Bunun dışında eğer oyuna giriş yapamıyor iseniz, tarayıcınızın geçmişini full olarak silersiniz ve girmeyi denersiniz bunun dışında bot sistemi kaldırılmayacaktır. 30.04.2024 tarihinde toplam istek 458k idi. Yani bu nedenle captcha sistemi kapatılmayacaktır. Bunun dışında sorun çözümü arıyorsanız dediğim gibi kullandığınız Tarayıcının geçmişini tamamen silmeniz yeterli olacaktır. Captcha sistemi getirmemizin 2.bir amacı ise dışardan kullanıcıların oyunu izlememesi.
bunlar işe yarasaydı inanın yazmazdım buraya, dediklerinizi deniyorum olmuyor ben daha napayım
sırayla yazayım
1- hepsi bir günde üye olmuş oyuncuların birbiriyle iletişimde olduğu platformlardan konuşup gelmişler bu çok normal artık ne kadar bıktılarsa girememekten ayrıca ben ve arkadaşlarımda giremiyoruz ve ben BOT AÇMIYORUM boş yere millete çamur atmayın
2-o kadar eski kullanıcı var demişsin foruma baktım o eski kullanıcıların en son görülmeleri yıl olmuş onlar bile girmiyor NEDEN çünkü isteklerini dile getirdiklerinde bahaneler bulup onlarada çamur atıp ilgilenmediğiniz için gelipte yazmazlar artık o eski kullanıcı dediğin kişileride tanıyorum onlarda giremiyor şimdi gelip dersin ki nereden biliyorsun biliyorum çünkü başka platformlarda iletişim halindeyiz
3-herkes adam akıllı ilgilenecek admin istiyor siz ısrarla yok diyorsunuz oyun bizde değil diyorsunuz biz sitenin de oyununda sizin olduğunuzu biliyoruz
4-bot açmadğımız halde hile yapmadığımuz halde buraya gelip yazanları hileci botçu olarak görmeniz çok saçma foruma baktım kim ne yazdıysa hemen onlara hile mi kullanamıyorsun damgası vurmuşsunuz şimdi asıl SİZ ADAM OLUNDA o kadar kişinin söylediğini dinleyin kulak verin buraya her yazanı bot açanlarla aynı kefeye koymayın bişeyler yapın işten anlamıyorsanız yapabilecek admin getirin kaç kişi giremiyor oyuna atıp duruyor şimdi baktım benide atıyor ben hiç bot açmadım bot açanın cezasını neden biz çekiyoruz açanları banlayın bu dediklerimizde bahane bulursunuz umarım bunlarıda okursunuz
her kelimesine katılıyorum, ağzınıza elinize sağlık
 

ßy-€F€

"Scientia potentia est."
Administrator
Katılım
13 Kas 2017
Mesajlar
137
Tepki
23
Konum
𝕸𝖆𝖗𝖘
Kardeşim, 5 üye bir günde üye olup aynı konuya yazıyorsunuz, sonra diyorsunuz ki şüphe duyma sorun yaşıyoruz. neden 3 hafta eveli üye olmadınızda bugün üye oldunuz ? Oynayan bu şekilde oynasın arkadaşlar herhangi bir şey yapılmayacak bilginize.
 

hacker

Level 1
Üye
Katılım
2 May 2024
Mesajlar
4
Tepki
1
Kardeşim, 5 üye bir günde üye olup aynı konuya yazıyorsunuz, sonra diyorsunuz ki şüphe duyma sorun yaşıyoruz. neden 3 hafta eveli üye olmadınızda bugün üye oldunuz ? Oynayan bu şekilde oynasın arkadaşlar herhangi bir şey yapılmayacak bilginize.
bak admin pc den demin girdim oyuna almıyor şuan da cevabını gördüm telden de almıyordu zaten mobil veridir modemdir resettir çerez silmedir ctrl shifr r dir her türlü şeyi deniyoruz girmiyor bak oyunda olanların bi çoğunu 5 6 kere atıp alıyor platformlardan sesli oynuyoruz geceleri arada sırada şuan da solo takılıyorum bir çok kişi aynı sorunu yazmış bende onlara katılarak geldim buraya yorum bırakmaya formdan anlamaz etmezdim bir arkadaş dedi yaz admin ilgilensin ama siz yardımcı olacağına bize hileci şüpheli muamelesi yapıyorsunuz arkadaşım oyunda liste bile çıkmıyor daha ne anlatalım size şu saçma oyun için yorum atıyoruz bu nasıl iş ya düzeltin artık yeter 8 9 gün oldu giremiyorum yeter!...
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_20240504-140121.png
    Screenshot_20240504-140121.png
    8.8 KB · Görüntüleme: 9

hacker

Level 1
Üye
Katılım
2 May 2024
Mesajlar
4
Tepki
1
Kardeşim, 5 üye bir günde üye olup aynı konuya yazıyorsunuz, sonra diyorsunuz ki şüphe duyma sorun yaşıyoruz. neden 3 hafta eveli üye olmadınızda bugün üye oldunuz ? Oynayan bu şekilde oynasın arkadaşlar herhangi bir şey yapılmayacak bilginize.
3 hafta eveli neden üye olalım hata sorun yokken burası hata olduğunda yazma yeri değilmi neden sebepsiz yere yorum bırakalım?
siz hala inanmıyorsanız gelin size herhangi bir platformda ekran paylaşımı yapabilirim veya yapabiliriz hiç fark etmez siz hala normalmiş gibi aldanmıyorsunuz ama bu oyun sürekli bağlantı kuruluyor oyun içi gelip 2 saniyede bir 3 saniyede bir f5 leniyor yenileniyor hiç bir faydası yok dedikleriniz benim bildiğim admin sorun düzeltme üstüne yönelmeli soğuttunuz artık oyundan yetti.
 

centcom

Level 1
Üye
Katılım
3 May 2024
Mesajlar
6
Tepki
5
Bu şekil oynayın diyorsun giremiyoruz ki oynayalım zaten belirtmiş arkadaş oyuna girer girmez bağlantı kuruluyor diyip atıyor play basıyoruz 1 saniye sonra yine atıyor sürekli böyle hiç giremiyoruz
 

agarsever

Level 2
Üye
Katılım
1 Nis 2024
Mesajlar
20
Tepki
0
Kardeşim, 5 üye bir günde üye olup aynı konuya yazıyorsunuz, sonra diyorsunuz ki şüphe duyma sorun yaşıyoruz. neden 3 hafta eveli üye olmadınızda bugün üye oldunuz ? Oynayan bu şekilde oynasın arkadaşlar herhangi bir şey yapılmayacak bilginize.
Oynayabilsek oynayacaz, size de yazmayacaz zaten yeto. bot basanların günahını biz çekiyoruz :(
 

ßy-€F€

"Scientia potentia est."
Administrator
Katılım
13 Kas 2017
Mesajlar
137
Tepki
23
Konum
𝕸𝖆𝖗𝖘
Screenshot_1.png


3'ünüz aynı iptensiniz la :) gelmiş burada herkes tek bir kişiymiş gibi konuşuyorsunuz :)
 

agarsever

Level 2
Üye
Katılım
1 Nis 2024
Mesajlar
20
Tepki
0
Ekli dosyayı görüntüle 2931

3'ünüz aynı iptensiniz la :) gelmiş burada herkes tek bir kişiymiş gibi konuşuyorsunuz :)
dflkjgldfjklgdjk nası isyan ettiyse


Ekli dosyayı görüntüle 2933bak böyle oluyor hep admin aaz incele la
200fps alıyordum fps bile 35 diyor

,

aynen böyle oluyor bende de. oyuna giriyorum 2 sn sonra atıyor bağlantı kuruluyor diyor tekrar giriyo 2 sn sonra yine atıyo tekrar giriyo yine atıyo sürekli bu döngü.
 

KraL

GameOWNER
Administrator
Katılım
11 Kas 2017
Mesajlar
962
Tepki
102
Konum
Ara BuL
bu arada 3 tane pc var evde 3 kardeşim var beraber agar oynuyoruz hepimiz yazdık ne var bunda??
sunucuda 1 ip girişi var portlara 3 nüz bir girerseniz o sunucu acılmazki bak kendi agzınla kendini ele veriyorsun
 
AnaSayfa Kayıt Ol Giriş Yap
Üst