Killzone: Shadow Fall Intercept (İnceleme)

Asyacuk

Moderator
Moderatör
Katılım
12 Kas 2022
Mesajlar
591
Tepki
1
Guerilla Games tarafından geliştirilmiş olan Killzone: Shadow Fall gümbür gümbür gelmişti fakat pek de beklediğim gibi çıkmamıştı. Yeni nesili gözümüzde o kadar fazla büyütmüştük ki neredeyse gerçeğe yakın grafikler, etkileşimler ve efektler bekliyorduk. Tabii ben böyle düşününce oyun benim için bayağı bir geride kalmış oldu.

Işıklandırmaların sadece göz boyaması olduğunu düşünürsek eğer oyunda yeni nesile dair pek fazla şey barınmıyordu. Oynanabilirlik ise tam anlamıyla oturtulmamıştı, pek çok hata ile yüzleşmiştim. Yapay zeka ise günümüz yapay zekası ile aynıydı yani düşmanlar bazen aptallaşabiliyorlardı. İşte bu aptallaşma Killzone: Shadow Fall Intercept ek paketinde daha da fazlalaşmış.


26.jpg





Killzone Shadow Fall Intercept aslında güzel bir fikir. Tanımadığınız oyuncularla birlikte sizlere takım olup savaşma imkanı sunuyor fakat işler hiç de öyle olmuyor. Her şeyden önce sizlere Intercept'in amacından bahsetmek istiyorum. Bizler bu modda VSA askerleriyiz ve Helghast'ların merkezinden bilgi aktarımı yapmaya çalışıyoruz. Üç farklı noktaya yerleştirilmiş olan uyduları koruyup ve yeterli puanı toplayıp oyunu bitirmeye çalışıyoruz. Amacımız tamamen bu şekilde.

Intercept genişlemesinde dört farklı sınıf bulunuyor ve işin kötü yanı biz bu sınıflardan istediğimizi seçemiyoruz. Eğer oyuna sonradan dahil olursanız size kalmış olan son sınıfı seçmek zorunda kalıyorsunuz. Bunun gerçekten ne kadar kötü bir şey olduğunu anlayacaksınız zaten oynadığınız zaman. Keşke tek sorun bu olsaydı da bu kadar üstünde durmasaydım diyorum ama oyunun yükleme süreleri inanılmaz uzun. İlk önce bayağı bir bekleyip oyun buluyor ve ardından oyunun geçtiği haritayı bayağı bir uzun süre yüklüyor. Bunlar beni cidden çok fazla sinir etti diyebilirim.


25.jpg





Sizin dışınızdaki diğer 3 kişi farklı bir oyuncu olduğundan dolayı oyunu oynamak da bir hayli zorlaşıyor. Herkes bir noktaya gidebiliyor ya da sizin vurduğunuz düşmanları görüp sizin yanınıza gelip sizi öldürtebiliyor ve pek çok şeye sebep olabiliyor. Zaten düşmanlar akın akın gelirken bir de bu oyuncular ile mücadele ediyorsunuz. Bu arada akın akın gelen düşmanlar da pek bir zekasız. Misal önüne mayın bombası attığınız zaman düşmanın hiçbir şey yokmuş gibi basıyor ve ölüyor.


24.jpg





Genel olarak Killzone Shadow Fall Intercept'i beğenmedim diyebilirim. Gidip bu pakete 9.99 dolar vereceğinize bu paraya daha iyi oyunlar alabilirsiniz. Yani önermediğimi söyleyebilirim açıkçası, hiç keyifli olmamış. Eğer Killzone'un büyük fanlarından biriyseniz orasına karışamam tabii ki. Her ne kadar kötü olursa olsun benim gözümde size eğlenceli gelecektir diye umuyorum. Yazımı burada sonlandırmak istiyorum son karar dediğim gibi size kalmış durumda. Puan olarak 10 üzerinden 6 vereceğim kendisine. Başka bir yazıda görüşmek üzere. Canlı yayınlarımı da takip etmeyi unutmayın!
 
Home Register Log In
Üst