15.01.2018 güncellemeleri

'Güncellemeler' forumunda netr0n tarafından 22 Ocak 2018 tarihinde açılan konu

  1. netr0n

    netr0n Administrator Site Yetkilisi Administrator

    66
    8
    8
    11 Kasım 2017
    Merhaba agar.io oyuncularımız.
    15.01.2018 ilk güncelelmeleri. site üzerinden yapılmıştır. oyun verileri ile ilgisi yoktur. bu güncellemeler şunlardır.

    1. Site CPU % 25, %30 Oranlarındaydı ve büyük kütleler size yaklaştıgında bu oranlar %35 lere kadar çıkıyordu ve oyunda lag pc ısınmasınasına yol açıyordu. ve oyunumuzu eskiden Bilgisayarları yetersiz olan eski tip bilgisayarlarda oyun oynanılmıyordu bu sebepden dolayı bu işlem yapılmıştır. şuan ben eskiden %30 CPU %40 pıng le oyun oynuyordum şuan CPU %12 En yüksek düşük %6 CPU 70 PING 58 Düşük png le oyun oynaya biliyorum.

    Şuan eskiden 1 saat oynayıp pc ısındı diyerek oyundan soğudum diyerek oyunu bırakan kullanıcılarımız vardı şuan bakıyorum her biri tek tek oyuna geri dönüş yaptılar. ve daha farklı serverlardan bile oyuncuların bizim oyunumuzu gelecekelrini düşünüyorum.

    2. Oyuna eskiden botlar sokup 100 lerce oyuna lag PING yaptıran arkadaşlarımıza buradan selam olsun:D artık oyunumuza bot sokarak oyunumuzu oyun oynanmaz hale sokamıycaklar bot olayı artık bitti her kullanıcının artık her girişinde farklı ID ler ile giriş yaptırılıyor bu sayede oyuna bot sokma olanagı kalmadı bu sorunuda gidermiş olduk.
     
  2. aaaaaaaa

    aaaaaaaa Level 1 Üye

    2
    0
    1
    23 Haziran 2018
    onlarla uraşacağınıza parçalar sürekli buga girior onu düzeltin
     
  3. aaaaaaaa

    aaaaaaaa Level 1 Üye

    2
    0
    1
    23 Haziran 2018
    birde günün rekoru haftanın rekoru felan ekleyin oyuncuların namı daha da artar veya gun ıcerısınde en cok lider olan kılan felan olsa iyi olur
     
  4. netr0n

    netr0n Administrator Site Yetkilisi Administrator

    66
    8
    8
    11 Kasım 2017
    hangi mod da parcalar bug a giriyor yada bir resim atarmısınız
     
  5. zafer2 SOW

    zafer2 SOW Level 1 Üye

    8
    0
    1
    24 Haziran 2018
    Erkek

    zafer2 modundan bahsediyor. oyunda çok bug var. oyunda olmana rağmen öldü gösteriyor. oyundan atıyor. ama parçan oyuna devam ediyor. space atınca geri dönüyor oyuna. kritik anlarda çok sıkıntı oluyor. yüksek skor ve tim olarak oynadığında çok fazla olan bi sorun. resimle anlatmak zor. birde f5 ciler var ona bi çözüm bulunması lazım. adamı tam yiyecen karı gibi f5 liyor. yani f5 lediğinde parçaları kalsın oyunda yok olmasın. normal agar da öyle mesela. birde büyüyünce kendi parçalarını göremiyorsun. ekranda 1 2 parçan görünüyor 14 parçan ekranda yok. zoom özelliği felan gelerek düzeltilmesi lazım. yinede bütün hatalarına rağmen eğlenceli oyun. bende aşırı kasma sorunu oluyor ama kullandığım pc den sanırım.
     
    Son düzenleme: 24 Haziran 2018
  6. netr0n

    netr0n Administrator Site Yetkilisi Administrator

    66
    8
    8
    11 Kasım 2017
    TURK-S BU MODDA AYNI SORUNLAR VARMI?
    birde kasma sorunu varsa oyuna tr.agar.bz üzerinden giriş yap orada kasmaya bilir zafer2 üzerinde iframe var ondan kasabilir. bilgisayarın tr.agar.bz den aynı servere girebilirsin biraz daha rahatlar bilgisayarın.

    zafer2 modunda güncelleme yaptım sorun olursa buradan yazın.
    f5 olayınıda en yakın sürede cözecegim.

    oyun modunda serverden cıkış sonrası kalma süresi 40 sn olarak belirtilmiş. ne hikmetse kullanıcılar f5 ile çıkıldıgını ve oyundan kayboldugunu söylüyorsunuz ya mod sorunlu yada süre kısa süreyi 50 sn yaptım.
    // playerDisconnectTime: The amount of seconds it takes for a player cell to be removed after disconnection (If set to -1, cells are never removed)

    playerDisconnectTime = 40 bu şekilde imiş
    50 yaptı sorun halinde mesaj atarsınız konu altına
     
    Son düzenleme: 24 Haziran 2018
  7. zafer2 SOW

    zafer2 SOW Level 1 Üye

    8
    0
    1
    24 Haziran 2018
    Erkek
     
  8. zafer2 SOW

    zafer2 SOW Level 1 Üye

    8
    0
    1
    24 Haziran 2018
    Erkek
    BAŞKAN GÜNCELLEME YAPAYIM DERKEN OYUN RESMEN BAŞKA Bİ OYUN OLMUŞ. AZ ÖNCE GİRDİM (caps açık kalmış>) oyunun hiç bi zevki kalmamış bambaşka bi oyun olmuş. oyunu komple değiştirmişsin. KASMADA 2 3 KATINA ÇIKMIŞ. hatalarıyla eski hali bundan çok daha iyi. büyümek çok kolaylaşmış. amatörlere yönelik olmuş oyun. diğer pro oyuncular ne düşünür blmiyorum ama bu haliyle onlarında zevk alacağını sanmıyorum. sen zafer 2 modunu geri eski haline döndür reis. valla hiç sarmadı bu yeni hali. eski halini günde 6 7 saat oynarken bu hali 10 dk bile dayanamadım. geri eski haline düzeltmenizi bekliyorum. bu pazar 12 sat oynama planı yapmıştım. izin günümde. ama 10 dk oynayabildim bu haliyle
     
    Son düzenleme: 24 Haziran 2018
  9. zafer2 SOW

    zafer2 SOW Level 1 Üye

    8
    0
    1
    24 Haziran 2018
    Erkek
    sen yaptığın tüm değişiklikleri geri al dostum
     
  10. netr0n

    netr0n Administrator Site Yetkilisi Administrator

    66
    8
    8
    11 Kasım 2017
    bence senin bilgisayarın cok kötü. bizim oyunumuz ben MSI PRO APACHE KULLANIYORUM 10 larda agario oyunu gezdim hemen hemen oyunların cpu dereceleri 28 kütleye yaklaştıgında 35 lere cıkıyor. ama bizim oyunumuz cpu 12 kutleye yanaştıgında 18 lere cıkıyor. başka sitelerde pc fan acıyor ama bizim oyunda fan acmıyor. buna ragmen donma lag yaşıyorsan bilgisayarında bişeyler eksiktir. ha birde oyunda cok oyuncu varsa donma kasma yapar.

    birde bu hata sağdece sende var başkalarından bir şikayet almadım hiç
     
  11. zafer2 SOW

    zafer2 SOW Level 1 Üye

    8
    0
    1
    24 Haziran 2018
    Erkek
    kasmayı geçtim oyunu da değiştirmişsin başkan.. pro oyuncular fak eder. eski zevki kalmamış. benden tavsiye eski haline getir. sabah aynıydı öğlen güncellemişsin sanırım girer grmez fark ettim. hatta yukarda aaaa nikli arkadaşla konuştum. oyunun zevki kalmamış diye. tabi benim fikrim. eski hali orjinal agardan zevkliyken bu haliyle hiç tat vermiyor. her güncellemede başka oyun oluyor bu zafer2. ben ilk halinide biliyorum. bu son hali eğlence olarak 10 numaraydı. güncellemeye kadar. neyse takdir senin kardeşim.
     
  12. zafer2 SOW

    zafer2 SOW Level 1 Üye

    8
    0
    1
    24 Haziran 2018
    Erkek
    saat 11 den önceki haline geri al dostum.
     
  13. netr0n

    netr0n Administrator Site Yetkilisi Administrator

    66
    8
    8
    11 Kasım 2017
    eski haline getirdim server sıfırlandıgında aktif olur
     
  14. zafer2 SOW

    zafer2 SOW Level 1 Üye

    8
    0
    1
    24 Haziran 2018
    Erkek
    inşallah dostum. bakalım girim oynayım diyorum 5 dk oynayıp sıkılıyorum. normalde 8 saat yermden kalkamıyodum. eski oyuncularda yok zafer2 bölümünde. ercan ,reşo, lucky, ferhat felan kimse yok. düzelsin herkes gelsin gene rekabet olsun. bakalım yarım saat var sv nin bitmesine. yeni sv açılsın bakalım
     
  15. zafer2 SOW

    zafer2 SOW Level 1 Üye

    8
    0
    1
    24 Haziran 2018
    Erkek
    benim bahsettiğim buglar ufak tefekti. misal mesaj yazınca bazen 2 3 kez yazınca zor gidiyo oyunun chat kısmından. sonra chat
    AYNI DEĞİŞEN BİŞEY YOK. ZATEN GÜNCELLEME GELİRKEN 2 3 SAAT OYUNA GRMİYO . VALLA KARDEŞİM ÇOK OYUNCU KAYBEDERSİN DEĞİŞTİRMESSEN. OYUN TAMAMEN KARAMBOLE DÖNMÜŞ. AZ ÖNCE 1. DİK GRAM ZEVK ALMADIM. SİZ BİLİRSİNİZ
     

Bu Sayfayı Paylaş